Together with copywriter Kees Post Koola organised a brainstorm for all the federation partners of KNMG. After that we came up with two concepts for this campaign. ARTSEN VAN NU (Doctors at present) shows up as the best concept to work with. Then it was time to visualize the designed from scratch slogans (with collaboration of copywriter Gijs van Meurs) and the graphic design. Koola did the projectmanagement, the art-direction, designed the logo, ads, posters, flags, cards, banners and the website www.artsenvannu.nl. (2008)
ARTSEN VAN NU is een campagne van de KNMG en haar federatiepartners. Het biedt artsen een platform om te discussiëren over de invulling van hun medische professionaliteit. Om samen na te denken over hoe dingen nog beter kunnen. En om hun verantwoordelijkheidsbesef zichtbaar te maken voor patiënten en anderen. ARTSEN VAN NU zijn: deskundig, verantwoordelijk, betrouwbaar, transparant en toetsbaar.
Rozenstraat 206
1016 PA Amsterdam
+31 (0)6 455 363 00
majorie(at)koola.nl